Wednesday, April 10, 2013

Wake me up



Ráda bych napsala něco o svém oblíbeném make-upu od Rimmel London. V drogerii mě už na první pohled zaujal svým designem. Líbí se mi zajímavý tvar lahvičky a zkosené víčko. Make-up se prodává ve čtyřech odstínech, já si zvolila odstín True ivory a myslím že mi sedí. Wake me up má velmi jemnou konzistenci a krásně se roztírá. Na obličeji nedělá ošklivé šmouhy,dobře kryje a mikroperličky v něm obsažené vám rozzáří pleť. Vcelku příjemně voní a má jednoduché dávkování. Navíc cena je velmi příznivá, stojí něco okolo dvou stovek a teď jsem ho dokonce viděla ve slevě. Jedinou nevýhodou je výdrž. Nevím jestli je to mnou nebo samotným výrobkem, ale moc dlouho mi na obličeji nevydrží.


I would like to write something about my favourite foundation from Rimmel London. First time I saw this foundation I was intrigued by design. I like interesting shape of the glass bottle and the bevelled lid. Foundation is sold in four shades, I chose shade called True ivory  and I think it suits me. Wake me up has a very smooth texture and it's easy to spread it on the face. It doesn't make ugly smudges on the face, it covers well and microbeads will brighten your skin. It smells good and the batching is pretty easy. Plus the price is very favorable.The only drawback is that it doesn't last on my face for a long.
 

Tento make-up tedy určitě stojí za to!

-M

No comments:

Post a Comment