Tuesday, June 11, 2013

New in


Tak mám pro vás po dlouhé době konečně první New in!V květnu jsme byly s Majdou nakupovat v Brně, tak se s Vámi chci podělit o nové kousky v mém šatníku. :)

1) Na tenhle top mi okamžitě padl zrak!Aztécký vzor a volnější střih byly jasnou volbou.Je z obchodu Stradivarius. :)





2) Ze Stradivariusu je i tenhle top.Je hodně barevný,letní a něčím mi připomíná džungli. :D



3) Tyhle kalhoty jsou taky ze Stradivariusu :D.Ten obchod opravdu doporučuji.Svým střihem jsou volné a na léto jako dělané.Navíc se mi líbí jejich vzor. :)




4) V Reservedu mě zaujaly tyhle kraťasy se zlatými cvočky.I když mi dělá problém nezašpinit bílé oblečení, tak jsem je musela mít! :D






5) Sprchový gel od Dermacolu mi koupila mamka.Krásně voní a je opravdu antistresový, jak se píše na obalu! :P



6) Tenhle šampon jsem si koupila dnes.Mám blond melíry, které mi žloutnou, tak snad brzy bude recenze. :)


7) A poslední novinkou u mě je tahle vůně od Oriflame - Vivacity.Její vůně je lehká,letní a jednoduše jsem se do ní zamilovala! :)


Tolik k mému poslednímu nákupu.Ještě si plánuji pořídit nějaké šaty,plavky a náramky.Zvažuju taky boty Vans.Tak snad brzy najdu to pravé!Za pár dní čekejte recenzi na moje oblíbené šampony.Mějte se hezky, užívejte si tepla a posledních pár dní do prázdnin! :))

-W

3 comments:

  1. Tropické a etno vzory, ano! Super trendy :-)

    World By Bella

    ReplyDelete
  2. ve Stradivariusu taky ráda nakupuju:) hned to první tílko je úžasný:))

    ReplyDelete
  3. Taky bych měla konečně zajít na nákupy :-)

    ReplyDelete