Thursday, April 18, 2013

Daily cosmetic routine

Dnešní článek věnuji mojí každodenní péči o pleť.

Začneme peelingem od Neutrogeny.Chtěla jsem ho vyzkoušet už dávno,ale váhala jsem.Nakonec jsem si ho koupila.Myslím ,že pro moji pleť to asi nebude to pravé,nicméně napíšu klady i zápory výrobku. :-)

+ kladná je určitě cena,kupovala jsem ho ve slevě za necelou stovku
+ jeho konzistence je krémová a hrubější,obsahuje mikroperličky,po nichž je pleť hladká a matná
+ příjemná vůně,voní po okurkách
+ není parfemovaný,je tedy vhodný pro citlivou pleť
+/- slibuje hojení pupínků a redukci černých teček,černé tečky jsou méně viditelné a pleť je matnější a jemnější,na druhé straně pupínky vysuší ,ale nezahojí
- je určen pro mastnou pleť ,takže vysušuje,vždy si musím natřít pleť lehkým krémem
- každý má samozřejmě jinou pleť ,ale u mě vidím na některých místech spíš zhoršení pleti,než zlepšení

Peeling bych doporučila lidem s hodně mastnou pletí,moje pleť je smíšená ,proto si myslím že na mně moc dobře nefunguje,ale za zkoušku určitě stojí. :-)

Jako další věc jsem si oblíbila Tea Tree Water od značky LUSH.

+ stejně jako peeling není parfémovaná a neobsahuje alkohol
+ nevysušuje
+ pleť je po ní matná a jemná
+ výborně osvěží a hydratuje,kromě tea tree oleje obsahuje také grapefruit  a jalovec
+ tonizuje a detoxikuje mastnou pleť
+ cena je přiměřená kvalitě (stála 300Kč)


Tato voda patří mezi mé oblíbené a splnila veškerá moje očekávání.Zkrátka plní to,co slibuje.Rozhodně doporučuji vyzkoušet! :-)

Poslední věcí je denní/noční Tea tree & Rosemary Face Cream od Oriflame.

+ je určen pro problematickou a mastnou pleť,pomáhá ji vyrovnávat 
+ příjemně voní
+ není mastný a rychle se vstřebává
+ hydratuje a zanechává pleť hladkou
+ cena je 169Kč

Krém má u mě samé plusové body,je vhodný jak v létě ,tak v zimě.Pokud máte mastnější pleť ,rozhodně ho vyzkoušejte! :-)


K mé péči o pleť je to vše.Výrobky neustále obměňuji ,zkouším nové a nové pleťové vody,masky,peelingy,krémy ,ale spojení těchto tří výrobků mi docela vyhovuje.Moje pleť je smíšená ,na některých místech vysušená a na některých zase mastná,proto je těžké ,aby mi některé výrobky vyhovovaly.Prozatím ale zůstanu u této kombinace! :-)


P.S. Konečně je venku teplo!! Huurraaww! :D

-W

No comments:

Post a Comment