Thursday, April 18, 2013

Spring/Summer Wishlist

Spring is here!


Občas se nudím ,a v takových chvílích se začnu koukat na moje oblíbené seriály,poslouchám  písničky nebo vytvářím různé koláže.Taková chvíle přišla právě teď ,a proto jsem se rozhodla  udělat malý wishlist,věci které bych si ráda v nejbližší době koupila. :-)

I'm bored sometimes...so..in these times I'm watching my favourite series,listening music or creating varied collages.These times came right now so..I decided to do small wishlist,things that I would like to have. :-)

1)Shorts - chtěla bych si pořídit nějaké letní džínové šortky,líbí se mi tyhle potrhané i se cvočky
2)T-shirts - triček není nikdy dost,proto bych chtěla na léto nějaké světlé,volné tričko nebo podobný lace top jako je na obrázku
3)Converse - vlastním už dva páry conversek,červené nízké a béžové kotníkové,ale líbí se mi i tyhle šedé,ráda bych si je koupila
4)Sandals - pro mě určitě pohodlnější než pumps a vhodnější než conversky na léto
5)Bracelets - simply love them!
6)Hat - přemýšlím,že si koupím nějaký klobouk,tenhle slaměný je moc krásný :-)

U nás na Vysočině už se konečně otepluje a počasí čím dál více připomíná léto!:D Díkybohu...!Mějte se krásně! :-)

In our region ,it finally warms up and spring weather is more and more like summer weather!
I probably need summer holiday :D ThanksGod...!Have a nice day! :-)

-W

2 comments:

  1. juu to čenobílé křížkové třičko bych brala!:) máš super blog, dávám follow na bloglovin ;) můžeš mi dát follow zpět, udělalo by mi to velkou radost, předem děkuji!

    www.lorietta.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jé děkujeme moc :) jsme tu na blogu dvě :) a dáme follow zpět:)

      Delete