Friday, April 26, 2013

Wishlist

wishlist


Venku už je krásně teplo a já jsem si uvědomila že bych potřebovala něco nového na sebe.
Ráda bych si pořídila nějaké kraťasy a tyhle potrhané vypadají senzačně. Už dlouho toužím po nějaké pěkné džínové košili se cvočky a po tílku Jack Daniels, které je prostě boží! Dalé mě také zaujaly lita boots, nejsem si ale jistá zda si je pořídit, protože jsou takové... no celkem zvláštní. :D Také bych chtěla nějaký pěkný šátek na zavazování do vlasů a nějakou lehkou košili bez rakávů. Nedávno jsem se rozhodla něco udělat se svojí příšernou kondičkou a tak by se mi při běhu náramně hodil tento roztomilý růžový Ipod Shuffle. A co mě absolutně nadchlo je černá čepička s očima! :D Je z tenkého materiálu, takže bych jí klidně mohla nosit i v chladnějších letních dnech. 


It's beautiful weather outside and i realized that i need somethnig new to wear.

I would like to have some shorts and this tattered one looks just amazing. I really long  for some pretty denim shirt with studs and for Jack Daniels sleeveless T-shirt which is awesome! I think lita boots are very interesting but I´m not sure if I should buy them because they looks kinda strange. :D I would also like to have a nice hair scarf and a sleeveless shirt.
Lately i decided to do something with my condition so I would really appreciate this cute and pink Ipod Shuffle while I'm running. And  this black beanie with eyes is absolutely amazing. It's made of thin material co I could wear it in colder summer days.


-M

5 comments: