Sunday, April 28, 2013

My favourites - April

Konečně je venku tak,jak jsem si už dlouho přála.Taky mám radost, že na náš blog začíná chodit stále více návštěvníků,tak doufám , že to bude ještě lepší. :)A teď už k článku.Přidávám novou rubriku My favourites.Určitě už jste ji viděli i u jiných blogerek a není to nic nového.Za každý měsíc se nahromadí spousta věcí,které se mi líbí,překvapily mě nebo jsem si je oblíbila.Dnešní článek bude o mých oblíbených věcech za duben. :))

1) Seriál Pretty Little Liars určitě znáte, s -M ho sledujeme už od té doby, co se začal natáčet,patří k našim nejoblíbenějším :) pokud jste ho ještě nezačali sledovat,tak doporučuji!!


2) Vanilla Coffee od Mr.Brown <3


3) Košile z H&M!Kamarádce byla velká a tak jsem se rozhodla ji od ní odkoupit.Je úžasná!


4) Mentolový lak na nehty,odstín PEPPERMINT!Nejraději bych v této barvě měla úplně všechno :D <3


5) A na závěr...jasným favoritem jsou Lip Smackers!Tohle balení je z Paříže,kde jsme byli před rokem,kupovali jsme je asi za 12 eur.Ale nedávno jsem je viděla už i tady v ČR v obchodě KappAhl!Jsou skvělé,nádherně voní a chutnají přesně jako CocaCola,Sprite nebo Fanta!Yummyy! <3


Líbí se Vám některá z těchto věcí?:) 

-W

5 comments:

  1. Milujem takéto články,takže palec hore! :)
    Mint lak som si aj ja nedávno kúpila a úplne som sa doň ho zamilovala <3

    ReplyDelete
  2. PLL prostě miluju)) košile je nádherná a ty pomády mám taky, ještě si plánuju koupit cherry colu:D

    ReplyDelete
  3. Ú-ú-úžasný, baví mě všechny tvoje věcičky (a po některých z nich - hlavně po Lip Smackers se budu muset hodně rychle poohlídnout) ;-).
    Vivi

    ReplyDelete
  4. Tak Lip smackers mě dostali.:D to musím mít!

    www.doubleexplosion.com

    ReplyDelete
  5. Tak ten mintový lak vypadá skvěle! Měla jsou ho na blogu v tipech :)
    Just be yourself by Petra

    ReplyDelete