Friday, May 3, 2013

May Inspiration

Je chladno a moje nálada se rovná bodu mrazu.Nejraději bych rozbila všechno v mém pokoji :D.Určitě to znáte.Všechno se Vám daří a najednou, zničehonic, se všechno začne bortit,jako domeček z papíru, a vy s tím nemůžete vůbec nic dělat.Doufám, že se brzy zase všechno vyřeší a bude všechno tak, jak má být. :)
Teď už k článku.Jelikož venku prší,je pátek a já nemám co dělat, přidávám sem inspiraci pro květen.Když už venku není úplně krásně, dám sem alespoň krásné fotky nejen pro ty,které máte stejnou náladu jako já :).Také chystám recenzi na několik šamponů na vlasy a příští týden pojedu na nákupy,tak čekejte spoustu nového oblečení,protože mě chytla pravá fashion victim (vybrakuju obchody! haha :D)!.Jdu si uvařit čaj a nejspíš si pustím nějakou komedii (Někdo to rád blond nikdy nezklame!).Mějte krásný víkend! :))

It's cold today and my mood is really bad.I would like to destroy everything in my room :D. You know that.Everything seems good and suddenly everything starts to fall apart like a house of paper and you can't do anything with that.I hope,that everything will be fine.
And now the article.Whereas it's raining,it's Friday and I have no idea what to do ,there's some inspiration for people,who have the same mood as me.And I also planning a review about shampoons and  I go to shopping next week.There will be a lot of clothes,cause I have really bad fashion victim (robbed shops! haha :D).Finally I'm going to make some tea and probably I'm gonna watch my favourite comedies (White Chicks never fails!).Have a nice weekend guys! :))


Neví někdo kde sehnat tento lak? O:)

Is there anyone who knows where to buy this nail polish? O:)


Just live you life!


Objevila jsem na jedné benzínce novou zmrzlinu Magnum Pink Marc de Champagne!Absolutně nejlepší!Yummy! <3

Absolutely the best ice cream I've ever eaten! <3


Neznám nikoho kdo by nemiloval pizzu!Nejraději mám Quatro Formaggi!Jaká je vaše nejoblíbenější? :)

I don't know anyone who wouldn't love pizza!I love Quatro Formaggi!What's your the most favourite? :)


Nedávno jsme se s Magdalenkou (moje spolublogerka) dívali na náš oblíbený horor Vřískot.Pro nás je to tak trochu komediální horor. :D

Lately we watched our favourite horor Scream with -M.It's really funny horor for us. :D


Můj sen! :) USA! <3

I have a dream! :)


Doufám,že bude květen dobrým měsícem :)

Hope that May will be good :)


Kdo je pořád hladový,stejně jako já? :D

Who is always hungry like me? :D



Jednou jsi dole,jednou nahoře. :)

Once you're down,once you're up. :)


Všechny obrázky jsou z WeHeartIt.

Na poslední fotce můžete vidět náš duhový dort,který jsme pekli na podzim 2011, když jsem měla narozeniny.Dvanácti hodinová prácička, ale myslím že výsledek stál za tu dřinu! :P Byl hodně sladký a neforemný ale sklidil, myslím, velký úspěch! :D :) Jak se Vám líbí? :)

And on the last pics you can see our rainbow cake, which we baked last year on my birthday.We made it about 12 hours, but it was worth it! :D Cake was really sweet and baggy, but everyone liked it I think! :D :) Do you also like it? :)


Brzy přibudou více záživné články,slibuji! :) Děkujeme za přízeň!



-W

8 comments:

  1. ono se to všechno zase brzy zlepší :) Ten lak je boží!

    ReplyDelete
  2. Jo, jsem pořád hladová a strašně nenažraná... :D
    Taky miluju pizzu a Magnum, mňam :)

    ReplyDelete
  3. ježiši ten dort je úžasný))
    ten lak je skvělej, ale nechtěla bych ho odlakovávat:DD

    ReplyDelete
  4. nevím, ale je vážně úžasný :-)

    ReplyDelete
  5. Inspirace jsou celkem dost podobný!:D

    ReplyDelete
  6. super fotky :D

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Moje slova :)! Neznám nikoho, kdo by nemiloval pizuu :). Moje nej je taky quattro formaggi :D..supr fotky!
    MaláMacanda.blogspot.com

    ReplyDelete