Tuesday, April 30, 2013

April Random

 Ve foťáku se mi nastřadálo spoustu fotek, a tak jsem se rozhodla udělat článek s Random fotkami. :)
 There are lots of photos in my camera so I have decided to make a post with random photos.

Moje oblíbené čteníčko, které se hodí v nudných hodinách fyziky. :D :)
My favourite magazines, which are very usefull in physical class. :D :)



Netrpělivě čekám na další díly seriálu PLL a pauzu vyplňuji čtením druhého dílu.
I'm waiting impatiently for new PLL season and meanwhile I'm reading second part of it.




Zmrzlina Ben & Jerry's příchuť Cookie Dough je prostě bezkonkurenční!
Ben & Jerry's ice cream with Cookie Dough flavour is the best!



Naprosto jsem se zamilovala do tohohle starého foťáku, ale mrzí mě že s ním nejspíš nepořídím  žádnou fotku kvůli nefunkční uzávěrce.
 I fell in love with this old camera but I´m dissapointed that I probably won't be able to take pictures with it because of the non-functional shutter.



Výborná vanilková Cola!
Absolutely delicious vanilla Coke!
 


Roztomilý medvídek, kterého jsem dostala od mamky. :)
Cute bear which I've got from my mummy. 



Když se ve škole nudím a kreslím si do diáře.
When I'm bored at school I draw into my diary.


-M

10 comments:

  1. zlate to je. to enjoy little things patri k mojim oblubenym :)
    velmi mily blog, ta hlavicka ma dostala :) to si si robila sama?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkujeme moc. :) Ten obrázek citronů a limonády není náš,pouze jsme si k němu připsaly název blogu.

      Delete
  2. Tuhle zmrzlinu zbožňuji! jen kdyby nebyla tak kalorická :D Te obrázek je moc povedený. Jinak...také mám vášeň pro staré foťáky. Omezuji se ale spíše na analogové zrcadlovky, kterým je max 30 let, takže na nich žádné výraznější poruchy nejsou :) Jinak.. krásný blog :)

    ReplyDelete
  3. super fotky a krásne kreslíš :)

    ReplyDelete
  4. Ten medvídek je tak sladkej. Krásnej to dárek:-)

    ReplyDelete
  5. mě ta vanilková kola vůbec nechutná :(

    ReplyDelete
  6. Very nice pics :)


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    ReplyDelete
  7. Tak ten diář je úžasnej. Já když se nudím a kreslím, dopadá to katastrofálně! :D :(

    ReplyDelete
  8. Great post my dear !lovely shoots

    Thank you for comming by,

    Kisses,
    Silvia

    http://rock-and-roses.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  9. Moc pěkné fotky! Ta zmrzka je skvělá! :)
    Style Without Limits

    ReplyDelete